Дата публікації процедури |
13.02.2024 11:11 |
Остання дата зміни процедури |
13.03.2024 20:00 |
Період редагування |
13.02.2024 11:11 -
08.03.2024 18:00
|
Період запитань |
13.02.2024 11:11 -
13.03.2024 18:00
|
Період відповідей |
13.02.2024 11:11 -
13.03.2024 18:00
|
Період подання пропозицій |
13.02.2024 11:11 -
13.03.2024 20:00
|
Період аукціону |
14.03.2024 11:30
|
Стартова ціна лота |
12534.33
грн
без ПДВ
|
Мінімальний крок |
125.34
грн
|
Гарантійний внесок |
9024.72
грн
|
Реєстраційний внесок |
710
грн
|
На фінальну суму нараховується ПДВ |
Так
|
Мінімальна кількість учасників |
1
|
Порядок ознайомлення з майном, час і місце проведення огляду об’єкта |
У робочі дні за попередньою домовленістю з представником організатора аукціону.
Відповідальна особа: Олена Лавренова, телефон 098 960 31 81, urvidvin@ukr.net
|
Перелік та вимоги до оформлення документів |
Процедура електронного аукціону проводиться з дотриманням вимог Постанови КМУ №1032 від 22.09.2023 р.
Договір оренди укладається з переможцем електронного аукціону протягом 20-ти робочих днів з дати формування протоколу про результати електронного аукціону в електронній торговій системі.
Додаткові вимоги до учасників аукціону: відсутність дебіторської заборгованості перед орендодавцем.
|
Додаткові відомості |
Наявність комунікацій: водопостачання, водовідведення, електропостачання.
Функціональне використання: офісне приміщення.
|
Номер лота |
3
|
Лот виставляється |
1
|
Строк оренди |
1 рік
|
Статус процедури |
Аукціон не відбувся
|
Період розрахунку стартової вартості |
Стартова вартість за місяць
|