ПРОТОКОЛ ЕЛЕКТРОННОГО АУКЦІОНУ № ALE001-UA-20220525-46970


Найменування оператора, через електронний майданчик якого було заведено інформацію про лот в ЕТС: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е-ТЕНДЕР"

Номер лота: 1

Організатор аукціону: Державне підприємство "Адміністрація річкових портів"

Статус електронного аукціону: Аукціон відмінено

Найменування активів (майна)/права лота (склад лота): Продаж державного майна: Буксир «БК-208», Черпаковий земснаряд «ЧЗС-3», Теплохід «ПТ-76», Баржа – площадка «2644», Баржа – площадка «2649»
  1. Буксир «БК -208»: тип судна - буксир – штовхач; проект - 861А; інвентарний номер - 846108; рік побудови - 1971р., СРСР; довжина - 17,6 м; ширина - 3,89 м; висота борту - 1,3 м; кількість, потужність, тип головних двигунів - один двигун, 110 кВт, 3Д6. Дата закінчення останнього ремонту на клас Регістра судноплавства України - інформація відсутня. Термін дії документів Регістра судноплавства України - документи РСУ відсутні. Нормативний термін експлуатації судна - 30 років. Район плавання - ВВШ України розряду «Р» на хвилюванні з висотою хвилі 1% забезпеченості не більше 1,2м. Корпус судна: корпус судна зруйновано. Суднові пристрої якірне, рульове, швартове пристрої зруйновані. Головні та допоміжні двигуни відсутні. Електро та радіонавігаційне обладнання відсутнє. Суднове забезпечення та рятувальні засоби відсутні. Обладнання пасажирських та санітарних приміщень відсутнє або зруйноване.
  2. Черпаковий земснаряд «ЧЗС-3»: тип судна - земснаряд несамохідний, черпаковий; проект - 9250Ф; інвентарний номер - 846109; рік побудови - 1969р., Словаччина; довжина - 36,48 м; ширина - 7,21 м; висота борту - 1,49 м.; осадка в вантажі - 0,88 м; кількість, потужність, тип головних двигунів - один двигун, 135 к.с., SKODA 6C160, заводський номер двигуна 31690230; матеріал корпусу - Сталь ГОСТ 5521-67. Дата закінчення останнього ремонту на клас Регістра судноплавства України - 20.10.2007р. Термін дії документів Регістра судноплавства України - 15.10.2009 р. Нормативний термін експлуатації земснаряда - 30 років. Район плавання - ВВШ України розряду «Р» на хвилюванні з висотою хвилі 1% - від забезпеченості не більше 1,2 м. Корпус судна: судно оглянуто візуально на плаву, виявленні великі ділянки облущеної фарби котрі покриті іржею та водотечу. Корпус судна потребує дефектації після підйому в док і виконання ремонтних робіт в доці по підводній та надводній частині корпусу. Суднові пристрої: технологічні пристрої, системи блоків та тросів, якірне та швартове пристрої потребують ремонту та часткової заміни. Насоси і арматура потребують ремонту. Технічний стан судових систем потребує ремонту; головні та допоміжні двигуни потребує капітального ремонту. Електро-радіо-навігаційне обладнання: технічний стан електрообладнання потребує капітального ремонту (ГРЩ, АРЩ, районі щити, трансформатори, перетворювачі); системи освітлення, система побутових розеток, суднові кабельні траси потребують часткової заміни, дефектації та ремонту; суднова система сигналізації, суднова автоматика потребує профілактичного ремонту (АПС двигуна, суднових систем та систем захисту, манометри, динамометри, прибори контролю, датчики тощо); сигнальні засоби, навігаційне обладнання, радіообладнання (сигнально-розпізнавальні ліхтарі, потребують ремонту та профілактичного огляду. Суднове забезпечення та рятувальні засоби: потребують комплектації та спеціального огляду (рятувальні та пожежні засоби). Обладнання службових та санітарних приміщень потребують ремонту.
  3. Теплохід «ПТ-76»: тип судна - пасажирський теплохід; проект - 792; інвентарний номер - 000035; рік побудови - 1980р, СРСР; довжина - 18,88м; ширина - 4,9м; висота борту - 1,5м; кількість, потужність, тип головних двигунів - один двигун, 6 ЧСП9, 5/11, 44,4 кВт. Дата закінчення останнього ремонту на клас Регістра судноплавства України - 05.05.2006р. Термін дії документів Регістра судноплавства України - 17.06.2009 р. Нормативний термін експлуатації судна - 30 років. Район плавання - ВВШ України розряду «Л» на хвилюванні з висотою хвилі 1% - від забезпеченості не більше 0,6м. Корпус судна: судно оглянуто на березі, корпус судна має значні пошкодження і потребує часткової заміни. Суднові пристрої: якірне, рульове, швартове пристрої зруйновані. Головні та допоміжні двигуни - головний двигун потребує капітального ремонту, допоміжний двигун відсутній по проекту. Електро-радіо-навігаційне обладнання відсутнє. Суднове забезпечення та рятувальні засоби відсутнє. Обладнання пасажирських та санітарних приміщень зруйноване.
  4. Баржа-площадка «2644»: тип судна - несамохідна баржа-площадка; проект Д-017А; інвентарний номер - 846107; рік побудови - 1983р., ДРЕБ, Україна; довжина - 33,5м; ширина - 7,0м; висота борту - 1,4 м. Дата закінчення останнього ремонту на підтвердження класу Регістра судноплавства України - 24.10.2007 р. Термін дії документів Регістра судноплавства України - 24.01.2013 р. Нормативний термін експлуатації - 30 років. Район плавання - ВВШ України. Корпус баржі: оглянуто на березі, корпус має значні пошкодження та водотечу, відсутні елементи корпусних конструкцій (відсутня леєрна огорожа та фальшборти), залишкові товщини не відповідають вимогам класифікаційного товариства. Суднові пристрої: якірне, рульове, швартове пристрої зруйновані. Головні та допоміжні двигуни відсутні по проекту. Електро та радіонавігаційне обладнання відсутнє. Суднове забезпечення та рятувальні засоби відсутнє.
  5. Баржа-площадка «2649»: тип судна - несамохідна баржа-площадка; проект - Д-017А; інвентарний номер - 846106; рік побудови - 1985р., ДРЕБ, Україна; довжина - 33,5м; ширина - 7,0м; висота борту - 1,4 м. Дата закінчення останнього ремонту на підтвердження класу Регістра судноплавства України - 24.10.2007 р. Термін дії документів Регістра судноплавства України - 24.10.2012 р. Нормативний термін експлуатації - 30 років. Район плавання - ВВШ України. Корпус баржі: оглянуто на березі, корпус має значні пошкодження та водотечу, відсутні елементи корпусних конструкцій (відсутня леєрна огорожа та фальшборти), залишкові товщини не відповідають вимогам класифікаційного товариства. Суднові пристрої: якірне, рульове, швартове пристрої зруйновані. Головні та допоміжні двигуни відсутні по проекту. Електро та радіонавігаційне обладнання відсутнє. Суднове забезпечення та рятувальні засоби відсутні.

Стартова ціна лота/стартовий розмір орендної плати: 1 151 350,00 грн без ПДВ

Розмір гарантійного внеску: 115 135,00 грн

Розмір реєстраційного внеску: 1 700,00 грн

Учасники електронного аукціону: учасники відсутні.

Протокол електронного аукціону сформовано: 13.06.2022 16:40:45

Оператор електронного майданчика, через який було заведено інформацію про лот в ЕТС: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е-ТЕНДЕР"



_______________
(посада)
_______________
(підпис, М.П.)
_______________
(П.І.Б.)
_______________
(Дата підпису)

Найменування організатора: Державне підприємство "Адміністрація річкових портів"



_______________
(посада)
_______________
(підпис, М.П.)
_______________
(П.І.Б.)
_______________
(Дата підпису)

*Зазначаються тільки для осіб, які через свої релігійні або інші переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та мають відмітку в паспорті.