ПРОТОКОЛ ЕЛЕКТРОННОГО АУКЦІОНУ № ALE001-UA-20220221-27669


Найменування оператора, через електронний майданчик якого було заведено інформацію про лот в ЕТС: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е-ТЕНДЕР"

Номер лота: 1

Організатор аукціону: Державне підприємство "Адміністрація річкових портів"

Статус електронного аукціону: Аукціон не відбувся

Найменування активів (майна)/права лота (склад лота): Продаж державного майна: теплохід «Каштан-3», теплохід «Каштан-20», теплохід «Каштан-12»
  1. Теплохід «Каштан-3»: тип судна - пасажирський теплохід; проект - Д-055; інвентарний номер - 12345810; рік побудови - 1981р., м. Запоріжжя, Запорізький ССРЗ; довжина - 32,55м; ширина - 5,6м; висота борту - 1,7м; швидкість - 24,0км/год; кількість, потужність, тип головних двигунів - два двигуни по 110 кВт, 3Д6. Дата закінчення останнього ремонту на клас Регістра судноплавства України - 20.06.2002. Термін дії документів Регістра судноплавства України -20.06.2007. Нормативний термін експлуатації судна - 30 років. Район плавання - Басейни розрядів Р, Л - р. Дніпро при хвилюванні з допустимою висотою хвилі 1% -забезпеченості не більше 1,2м. Корпус судна: судно оглянуто візуально на плаву, виявленні великі ділянки облущеної фарби покриті іржею. Корпус судна потребує дефектації після підйому в док і виконання ремонтних робіт (часткова заміна зовнішньої обшивки корпусу, внутрішніх цистерн та перегородок). Суднові пристрої: якірні, рульові, швартові пристрої потребують ремонту; насоси і арматура потребують капітального ремонту або заміни; технічний стан судових систем потребує капітального ремонту; Головні та допоміжний двигуни - потребують капітального ремонту. Електро та радіо навігаційне обладнання: технічний стан електрообладнання потребує профілактичного ремонту (ГРЩ, АРЩ, районі щиті, трансформатори, перетворювачі, генератори); системи освітлення, система побутових розеток, суднові кабельні траси потребують дефектації та значного ремонту з заміною; суднова система сигналізації, суднова автоматика потребують часткової заміни, та ремонту (АПС головних і допоміжного двигунів, суднових систем та систем захисту, манометри, прибори контролю, датчики тощо; сигнальні засоби, навігаційне обладнання, радіообладнання потребують ремонту і профілактичного огляду та доукомплектації у відповідності до вимог класифікаційного товариства. Суднове забезпечення та рятувальні засоби: потребують повної комплектації та спеціального огляду (рятувальні та пожежні засоби - 100% заміна). Обладнання пасажирських та санітарних приміщень потребують капітального ремонту з заміною палубного покриття, обладнання санвузлів, вікон пасажирського салону та заміною пасажирських крісел і дверей в пасажирському салоні і каютах екіпажу.
  2. Теплохід «Каштан-20»: тип судна - пасажирський теплохід; проект - Д-055; інвентарний номер - 600118; рік побудови - 1989р., м. Запоріжжя, Запорізький ССРЗ; довжина - 32,55м; ширина - 5,6м; висота борту - 1,7м; швидкість - 24,0км/год; кількість, потужність, тип головних двигунів - два двигуни по 110 кВт, 3Д6. Дата закінчення останнього ремонту на клас Регістра судноплавства України - 12.01.2006. Термін дії документів Регістра судноплавства України - 15.04.2009. Нормативний термін експлуатації судна -30 років. Район плавання - Басейни розрядів Р, Л - р. Південний Буг від с. Терновате та вище до Миколаївського морського порту при хвилюванні з висотою хвилі 1%- забезпеченості не більше 1,2м. Корпус судна: судно оглянуто візуально на плаву, виявленні великі ділянки облущеної фарби покриті іржею. Корпус судна потребує дефектації після підйому в док і виконання великого об’єму ремонтних робіт в доці по підводній та надводній частині корпусу. Суднові пристрої: якірне, рульове, швартове пристрої потребують ремонту. Насоси і арматура потребують ремонту. Технічний стан судових систем потребує капітального ремонту. Головні та допоміжний двигуни - головні та допоміжний двигуни потребують капітального ремонту. Електро та радіо навігаційне обладнання: технічний стан електрообладнання потребує ремонту (ГРЩ, АРЩ, районі щити, трансформатори, перетворювачі, генератори); - системи освітлення, система побутових розеток, суднові кабельні траси потребують часткової заміни, дефектації та ремонту; - суднова система сигналізації , суднова автоматика потребують ремонту (АПС головних і допоміжного двигунів, суднових систем та систем захисту, манометр, прибори контролю, датчики тощо); - сигнальні засоби, навігаційне обладнання, радіообладнання потребують ремонту та доукомплектації у відповідності до вимог класифікаційного товариства; Суднове забезпечення та рятувальні засоби: потребують комплектації та спеціального огляду (рятувальні та пожежні засоби - 100% заміна). Обладнання пасажирських та санітарних приміщень потребують ремонту та заміни.
  3. Теплохід «Каштан-12»:тип судна - пасажирський теплохід; проект - Д-055; інвентарний номер - 600165; рік побудови-1986р., м. Запоріжжя, Запорізький ССРЗ; довжина - 32,55м; ширина - 5,6м; висота борту - 1,7м; швидкість - 24,0км/год; кількість, потужність, тип головних двигунів - два двигуна, 2х110 кВт, 3Д6. Дата закінчення останнього ремонту на клас Регістра судноплавства України - 30.05.2008. Термін дії документів Регістра судноплавства України - 28.05.2012р. Нормативний термін експлуатації судна - 30 років. Район плавання - Басейни розрядів Р, Л - р. Південний Буг від с. Терновате та вище до Миколаївського морського порту, Дністровський лиман з надводним бортом не менше 570 мм., з висотою хвилі 1% забезпеченості не більш 1,2 м. Корпус судна: судно оглянуто візуально на плаву, виявленні великі ділянки облущеної фарби покриті іржею. Корпус судна потребує дефектації після підйому в док і виконання об’єму ремонтних робіт в доці по підводній та надводній частині корпусу. Суднові пристрої: якірне, рульове, швартове пристрої потребують ремонту. Насоси і арматура потребують капітального ремонту. Судові системи потребують капітального ремонту. Головні та допоміжні двигуни потребують капітального ремонту. Електро та радіо навігаційне обладнання: потребує профілактичного ремонту (ГРЩ, АРЩ, райони щити, трансформатори, перетворювачі, генератори та акумулятори), система освітлення, система побутових розеток, суднові кабельні траси потребують часткової заміни, дефектації та ремонту; суднова система сигналізації, суднова автоматика потребують часткової заміни, профілактичного ремонту (АПС головних і допоміжного двигунів, суднові системи та системи захисту, манометри, прибори контролю, датчики тощо); сигнальні засоби, навігаційне обладнання, радіообладнання (сигнально-розпізнавальні ліхтарі, компас магнітний КМ-100-2, головна УКХ-радіотелефонна станція «Кама-Р») потребують ремонту та доукомплектації у відповідності до вимог класифікаційного товариства. Суднове забезпечення та рятувальні засоби: потребують повної комплектації та спеціального огляду (рятувальні та пожежні засоби - 100% заміна). Обладнання пасажирських та санітарних приміщень потребують капітального ремонту з заміною палубного покриття, обладнання санвузлів, часткової заміни вікон пасажирського салону та заміною пасажирських крісел і дверей в пасажирському салоні та каютах екіпажу.

Стартова ціна лота/стартовий розмір орендної плати: 771 418,33 грн без ПДВ

Розмір гарантійного внеску: 77 141,83 грн

Розмір реєстраційного внеску: 510,00 грн

Учасники електронного аукціону: учасники відсутні.

Протокол електронного аукціону сформовано: 14.03.2022 20:00:04

Оператор електронного майданчика, через який було заведено інформацію про лот в ЕТС: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Е-ТЕНДЕР"



_______________
(посада)
_______________
(підпис, М.П.)
_______________
(П.І.Б.)
_______________
(Дата підпису)

Найменування організатора: Державне підприємство "Адміністрація річкових портів"



_______________
(посада)
_______________
(підпис, М.П.)
_______________
(П.І.Б.)
_______________
(Дата підпису)

*Зазначаються тільки для осіб, які через свої релігійні або інші переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та мають відмітку в паспорті.