Дата публікації процедури |
14.02.2024 11:57 |
Остання дата зміни процедури |
17.03.2024 20:00 |
Період редагування |
14.02.2024 11:57 -
12.03.2024 18:00
|
Період запитань |
14.02.2024 11:57 -
17.03.2024 18:00
|
Період відповідей |
14.02.2024 11:57 -
17.03.2024 18:00
|
Період подання пропозицій |
14.02.2024 11:57 -
17.03.2024 20:00
|
Період аукціону |
18.03.2024 12:10
|
Стартова ціна лота |
3844.86
грн
без НДС
|
Мінімальний крок |
38.45
грн
|
Гарантийный взнос |
2768.3
грн
|
Регистрационный взнос |
710
грн
|
На финальную сумму начисляется НДС |
Да
|
Минимальное количество участников |
1
|
Порядок ознакомления с имуществом, время и место проведения осмотра объекта |
У робочі дні за попередньою домовленістю з представником організатора аукціону.
Відповідальна особа: Олена Лавренова, телефон 098 960 31 81, urvidvin@ukr.net
|
Перелік та вимоги до оформлення документів |
Процедура електронного аукціону проводиться з дотриманням вимог Постанови КМУ №1032 від 22.09.2023 р.
Договір оренди укладається з переможцем електронного аукціону протягом 20-ти робочих днів з дати формування протоколу про результати електронного аукціону в електронній торговій системі.
Додаткові вимоги до учасників: відсутність дебіторської заборгованості перед орендодавцем.
|
Дополнительные сведения |
Наявність комунікацій: водопостачання, водовідведення, електропостачання.
Функціональне використання: офісне приміщення.
|
Номер лота |
5
|
Лот выставляется |
1
|
Срок аренды |
1 год
|
Статус процедуры |
Аукціон не відбувся
|
Період розрахунку стартової вартості |
Стартова вартість за місяць
|